به سایت هارد باکس سپید خوش آمدید.

آدرس:

تهران،اتوبان شهید محلاتی خیابان میرهاشمی(میثم) خیابان عباس حسینی کوچه کاوش

تلفن تماس:

09121319469 
021-33005488

ایمیل:

Hardbox.sepid@gmail.com

هارد باکس ولنتاین و جدیدترین مدل ها

هارد باکس ولنتاین و جدیدترین مدل ها

باکس ولنتاین عمده را چطور میتوانم ثبت سفارش کنم؟

اگر به دنبال مناسب ترین باکس ولنتاین برای پکینگ(بسته بندی) محصولات خود هستید تا در ولنتاین، شب یلدا و ایام ارزشمندی همچون روز مادر و … کالاهای خود را در یک جعبه شیک و باکیفیت به مشتریانتان عرضه کنید به شما پیشنهاد میکنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا بتوانید بهترین و مناسب ترین باکس را برای محصولتان برگزینید.

سفارش هارد باکس ولنتاین عمده

هارد باکس ولنتاین مدل دربدار

هارد باکس دربدار جزء آن دسته از باکس های پرطرفدار در بین مشتریان تولیدی سپید است که اغلب برای ست های چرم و یا پکینگ(بسته بندی) کادوهای ولنتاین و یا ادکلن و… مورد استفاده قرار میگیرد.

 

در تولید این نوع باکس میتوان از انواع روکش مانند گالینگور، ترمو، کاغذ گلاسه و هر روکشی که مد نظر مشتری باشد استفاده کرد.
هارد باکس ولنتاین دربدار همانطور که از نامش مشخص است، متشکل از یک درب و یک زیره است که طبق سفارش مشتری ابعاد آن در نظر گرفته میشود برای مثال عمق باکس و طول و عرض باکس.

 

هارد باکس ولنتاین مدل مگنتدار

نوبت میرسد به هارد باکس مگنتدار که از همان ابتدا که وارد بازار های ایران شد مورد توجه بسیاری از فروشندگان که به دنبال هارد باکس مناسب برای بسته بندی و پکینگ محصولات خود بودند قرار گرفت.


اما مزیت این نوع هارد باکس چیست
چه ویژگی هایی باعث شده تا آن را نسبت به دیگر باکس ها متمایز کند؟


هارد باکس مگنتدار مناسب ترین باکس برای ادکلن و محصولاتی نظیر آن است که برای تولید کننده یا فروشنده آن محصول ارزشمند است و خواهان بهترین هارد باکس برای بسته بندی و عرضه به مشتریان هستند.


هارد باکس مگنتدار از یک درب و زیره تشیکل شده است که قسمت درب باکس به قسمت زیرین باکس متصل است و در قسمت درب دو یا چند مگنت قرار داده میشود و به همین علت است که به آن هارد باکس مگنتدار میگویند.


اما این فقط توضیحی درباره ی ساختار این نوع باکس نبود بلکه یکسره بودن درب و زیره آن جزء مزیت آن محسوب میشود، به فرض برای فروشندگانی که میخواهند محصول درون جعبه را به مشتری نشان دهند با سهولت بیشتری این کار را میکنند و مدام به دنبال در باکس  نیستند یا با درست بسته شدن در باکس به مشکل نمیخورند و زمانشان در حضور مشتری صرف در باکس نمیشود.

هارد باکس مناسب هر محصول کدام است؟

هارد باکس ولنتاین مدل کشویی

بعد از هارد باکس مگنتدار نوبت مرسد به هارد باکس کشویی که باکس محبوب فروشندگان و تولید کنندگان محصولاتی همچون اکسسوری و لوازم آرایشی بهداشتی و بازی های فکری و … مورد استفاده است.


روکش های هارد باکس کشویی بسته به نیاز مشتری انتخاب میشود و در تولید بکار میرود.
یکی از روکش های محبوب مشتریان برای اکسسوری و لوازم آرایشی بهداشتی روکش گالینگور جیر است که بسیار محصول شمارا با ارزش تر جلوه میدهد.


مقرون به صرفه ترین روکش، کاغذ کرافت است که آنچنان مناسب هارد باکس کشویی نیست ولی معمولا انواع گالینگور و کاغذ گلاسه بیشتر در تولید هارد باکس استفاده میشود و از لحاظ قیمت و کیفیت در درجه اول قرار دارد.

باکس کشویی
جعبه ادکلن

هارد باکس ولنتاین مدل لپتاپی روباندار

هارد باکس لپتاپی روباندار ازجمله باکسهای محبوب خانم ها است به دلیل استفاده از روبان در این نوع باکس.
هارد باکس لپتاپ روباندار مناسب برای لباس های مجلسی که نیاز به فضای زیادی برای بسته بندی دارد و همچنین مناسب برای انواع کالای خواب و ظروف و …
برای تولید این نوع هارد باکس محدودیتی در انتخاب روکش وجود ندارد و طبق سلیقه مشتری انتخاب میشود.

هارد باکس مناسب هر محصول کدام است؟
هارد باکس مناسب هر محصول کدام است؟

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

3 مدل پرطرفدار باکس عسل
جعبه ادکلن
انواع روکش هارد باکس
هارد باکس ولنتاین و جدیدترین مدل ها
هارد باکس مگنتدار
هارد باکس چیست؟

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران، اتوبان شهید محلاتی،
    خیابان میرهاشمی(میثم)، خیابان عباس حسینی،کوچه کاوش
  • 09121319469
  • hardbox.sepid@gmail.com