به سایت هارد باکس سپید خوش آمدید.

آدرس:

تهران،اتوبان شهید محلاتی خیابان میرهاشمی(میثم) خیابان عباس حسینی کوچه کاوش

تلفن تماس:

09121319469 
021-33005488

ایمیل:

Hardbox.sepid@gmail.com

فروش عمده هارد باکس

فروش عمده هارد باکس

فروش عمده هارد باکس آماده و هارد باکس اختصاصی

جعبه هارد باکس آماده یکی از موارد کاربردی ای می باشد که در انواع کسب و کارها مورد استفاده قرارمی گیرد .
این جعبه‌ها سریع‌ تولید می‌شوند، سایز‌های متنوعی دارند وهیچ گونه طرح، لوگو و نوشته‌ ای بر روی آنها وجود ندارد.
از این لحاظ انواع مشاغل مانند کفش فروشی‌ها، بوتیک‌ها، تولید کنندگان عطر و ادکلن و حتی فروشندگان انواع جواهرات، و افرادی که به فروش آنلاین محصولات مشغول هستند، میتوانند از این هارد باکس استفاده می‌کنند.
همچنین اگر شما قصد دارید هارد باکس اختصاصی کسب و کار خود را با لوگو و ابعاد دلخواه داشته باشید
می توانید با تیم هارد باکس سپید به شماره 02133005488 – 09121319469 تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید
در صورت تمایل نام برند و یا لوگو به صورت طلا کوب و یا نقره کوب روی هارد باکس شما ضرب میشود
و هزینه یک ضرب طلا کوب یا نقره کوب رایگان میباشد و تنها هزینه کلیشه برعهده مشتریان عزیز است.
هارد باکس سپید تمامی محصولات را به صورت عمده تولید و به فروش میرساند و به همین علت تمام سفارشات این مجموعه تیراژ 150 عدد است.همچنین اگر سفارشات شما بالای 1000 عدد باشد تخفیف 10% تا 30% شامل سفارشات شما میگردد.

هارد باکس چیست و از چه متریالی ساخته شده؟

جعبه هارد باکس آماده، که با نام های «جعبه سخت» و «هارد باکس» نیز شناخته می‌شود، از مقوای ضخیم و مخصوصی تحت عنوان «مقوای کرجی» که مقاومت فوق‌ العاده‌ای داشته ساخته میشود روکش هارد باکس ( گالینگور ، ترمو ، چرم مصنوعی ، کاغذ گلاسه (مات و براق) و کاغذ کرافت به انتخاب و سفارش مشتری متغیر است.

هارد باکس لپتاپی روباندار، لپتاپی مگنتدار، دربدار، تلسکوپی و کشویی از جمله محبوب ترین و پر استفاده ترین نوع هارد باکسها هستند که در چند سال اخیر مورد توجه مصرف کنندگان زیادی قرار گرفته.

از هارد باکس برای بسته بندی محصولاتی مانند: کیف و کفش، عطر و ادکلن، طلا و جواهرات، ساعت، پوشاک، هدایای مختلف و …استفاده می شود.

قسمت داخلی جعبه هارد باکس، بنا به سلیقه مشتری، قابلیت تقسیم کردن به صورت شبکه‌ای را داشته که به این تقسیم کننده‌ها، اصطلاحا دیوایدر (Divider) گفته می‌شود. جنس دیوایدری که داخل هارد باکس استفاده می‌شود، بسته به ابعاد جعبه و نوع استفاده از آن، می‌تواند از جنس مقوای نرم یا سخت، طلق، و یا حتی ابر و اسفنج باشد.

فروش عمده هارد باکس
فروش عمده هارد باکس

مزایای هاردباکس و انواع آن

کاربردهای چشمگیر جعبه هارد باکس آماده در صنایع مختلف

مشتریان ثابت و متغیر تولیدکنندگان هارد باکس معمولا کسانی هستند که تولید کننده کالا و به دنبال بسته بندی شکیل و زیبایی برای محصولشان هستند.

جعبه های هاردباکس آماده تولیدی سپید در صنایع مختلفی مانند ست های اداری، ست های چرم ،پکینگ شمع و عود،پکینگ هدیه برای ایام خاص،پکینگ دمنوش و خشکبار،لباس مجلسی،کیف و کفش، پک لوازم و تجهیزات ارایشی بهداشتی،پک زعفران و عسل استفاده می شود وهمچنین، قابلیت چاپ و طراحی شخصی‌سازی بر روی جعبه ها، امکان ایجاد هویت برندی قوی و جذاب را فراهم می‌کند.

هاردباکس ارزان قیمت

یکی از دغدغه‌های کسانی که به تازگی شروع به کار کرده‌اند سرمایه محدود است.
اگر شما هم کسب و کارتان را به تازگی شروع کردید و بودجه ای که در اختیار دارید محدود است
میتوانید با ما تماس بگیرید و ازهاردباکس ارزان قیمت آماده استفاده کنید.

جعبه آماده محکم و با کیفیت

کاربردهای هارد باکس آماده بسیار گسترده است و کسب و کار های زیادی از باکس آماده جهت بسته بندی محصولات خود استفاده می‌کنند. بنابراین این جعبه‌ها باید از استحکام بالایی برخوردار باشند و بتوانند در برابر عواملی مثل رطوبت و ضربه از محتویات داخل خود محافظت کنند.
در تولیدی سپید هارد باکس ها با بهترین متریال های موجود ساخته شده و با کیفیت بالا به مشتریان تحویل داده میشود.

فروش عمده هارد باکس
فروش عمده هارد باکس

جعبه کادو و جعبه هدیه به سبک هارد باکس

اگر به دنبال مناسب ترین باکس برای پکینگ(بسته بندی) هدایا خود هستید تا در ولنتاین، شب یلدا و ایام ارزشمندی همچون روز مادر و تولد عزیزان … هدایای خود را در یک جعبه شیک و با کیفیت به عزیزانتان هدیه دهید میتوانید از هارد باکس دربدارسپید استفاده کنید.

قیمت فروش هارد باکس عمده

قیمت فروش هارد باکس عمده با توجه به تعداد، ابعاد و متریال متفاوت است شما می‌توانید برای دریافت مشاوره لازم و استعلام قیمت هارد باکس اختصاصی و یا آماده، با مشاوران فروش تولیدی سپید تماس حاصل فرمایید وضمن دریافت راهنمایی های لازم، سفارش خود را ثبت نمایید.

فروش هارد باکس عمده در تولیدی سپید

تولیدی سپید با بیش از 25 سال سابقه در حوزه طراحی و تولید انواع سررسید،تقویم،هارد باکس،کلاسور و آلبوم پوستر و کاغذ دیواری از تولیدکنندگان فعال و به نام این صنف بوده که در حال حاضر در صنعت هارد باکس و صحافی آلبوم پوستر و کاغذ دیواری به عنوان فعالترین و ممتازترین تولیدکنندگان در این حوزه شناخته شده است.
مجموعه تولیدی سپید با تکیه بر سابقه و تخصص مدیریتی در حوزه تولید و تکیه بر پرسنل متعهد و زبده سعی بر آن داشته که با تجهیزات بروز دنیا محصولاتی بی نقص و شکیل که در خور مشتریان سخت پسند می باشد تولید نموده و در کوتاه ترین زمان ممکن سفارشات را تحویل دهد.
اگر شما قصد دارید هارد باکس اختصاصی کسب و کار خود را با لوگو و ابعاد دلخواه داشته باشید
می توانید با تیم تولیدی هارد باکس سپید به شماره 02133005488 – 09121319469 تماس بگیرید
ما شما را در خرید هارد باکس مناسب برای کسب و کارتان راهنمایی می‌کنیم.
در صورت تمایل نام برند و یا لوگو به صورت طلاکوب و یا نقره کوب روی هارد باکس شما ضرب میشود
هزینه یک ضرب طلاکوب یا نقره کوب رایگان میباشد و تنها هزینه کلیشه برعهده مشتریان عزیز است.
هارد باکس سپید تمامی محصولات را به صورت عمده تولید و به فروش میرساند و به همین علت تمام سفارشات این مجموعه تیراژ 150 عدد است.همچنین اگر سفارشات شما بالای 1000 عدد باشد تخفیف 10% تا 30% شامل سفارشات شما میگردد.

فروش عمده هارد باکس فروش عمده هارد باکس فروش عمده هارد باکس فروش عمده هارد باکس فروش عمده هارد باکس فروش عمده هارد باکس فروش عمده هارد باکس فروش عمده هارد باکس فروش عمده هارد باکس فروش عمده هارد باکس فروش عمده هارد باکس فروش عمده هارد باکس فروش عمده هارد باکس فروش عمده هارد باکس فروش عمده هارد باکس فروش عمده هارد باکس فروش عمده هارد باکس فروش عمده هارد باکس فروش عمده هارد باکس

مقالات مرتبط :

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

3 مدل پرطرفدار باکس عسل
جعبه ادکلن
انواع روکش هارد باکس
هارد باکس ولنتاین و جدیدترین مدل ها
هارد باکس مگنتدار
هارد باکس چیست؟

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • تهران، اتوبان شهید محلاتی،
    خیابان میرهاشمی(میثم)، خیابان عباس حسینی،کوچه کاوش
  • 09121319469
  • hardbox.sepid@gmail.com